1- آیا قیمت های سایت به روز هستند؟
بلی، کالاهایی که موجود هستند می توان سفارش داد و مواردی که به هر دلیلی قابل فروش نباشند از روی سایت برداشته خواهند شد بنابراین هر کالایی که قابل سفارش دادن باشد موجود است.
2- اگر کالایی که خریداری شده خراب بود نحوه ی عودت کالا به چه صورت است؟
ما این ضمانت را میدهیم که کالای خراب به دست مشتری نخواهیم داد و مواردی که پلمپ نیست قبل از ارسال بررسی می گردد اما در صورت وقوع این مشکل سعی بر حل مشکل خواهیم داشت. قابل ذکر است نکات عودت کالا در بخش قوانین و مقررات سایت بطور دقیق توضیح داده شده است.
3- نحوه ی ارسال کالا چگونه است و چقدر زمان میبرد که کالا به دست مشتری برسد؟
ارسال به تهران با پیک طی یک روز کاری و ارسال به شهرستان ها دوتا سه روز کاری زمان میبرد و ارسال توسط باربری، الوپیک و تیپاکس صورت گرفته و هزینه ی ارسال برعهده ی مشتری است. قابل ذکر است در حال حاضر کالاهای بالای دو میلیون تومان بجز موارد خاص شامل هزینه ارسال نمی شوند.
4- آیا خرید از دیجی اسباب از امنیت کافی برخوردار است؟
وبسایت دیجی اسباب دارای اینماد می باشد، هم چنین دارای درگاه های امن پرداخت مانند زرین پال و پی پینگ است که عضو شاپرک هستند همچنین از لحاظ محتویات هم تحت نظر سایت ساماندهی است.